Sunday, September 23, 2007

BOSAN? mengarot?

24 kilometer. Jangan cuba ketika sedang berpuasa. Ia membahayakan diri anda. suhu badanku mencapai 38.5 darjah celsius. aku gembira kerana dapat menamatkannya.
Esok aku akan berangkat ke Pasir Laba. Aku tidak tahu bagaimana hendak ke sana. Aku malas memikirkannya. Barang-barangku belum lagi aku kemas. Malas. asyik bermain komputer sahaja. umur sudah menjangkau 20 tahun tetapi masih giat bermain game. Malas. Satu sifat semulajadi manusia. Tidak boleh diubat di mana2. cuma dengan diri sendiri. Mengapa aku tulis benda2 mengarot ini? Ini kerana aku bosan. tidak ada benda yg ku boleh buat kecuali mengarot. Mengarot. Mengapa aku mengarot? Bosan dan mengarot bagaikan irama dan lagu. Tidak boleh dipisahkan. Jika and bosan, saya yakin 90% anda akan mengarot. tidak kiralah secara oral atau fizikal. Jika anda sedang mengarot, tentu sekali anda sedang bosan. Argh!! ape nk jadi dengan aku? dah lah. Bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home