Saturday, April 28, 2007

23rd blog

Saturday. Soccer. As Usual woke up to do my prayers then sleep back. woke up at 8. mandi siap then off to yew tee. naik LRT. Then MRT. Then sampai. Jumpe Kama. Salam. walk to the court. singgah kedai. aku lapar. beli roti. makan. beli air jugak. minum.court basah.get ready. do some shooting practice. rembat sane sini. match pon start. aku jadi keeper. rabak. concede 2 goal bodoh. marah. bingit. geram. fariz sampai. baik ar. bebual pasal pokemon. power ar. dah masok NS maseh main pokemon. haha. aku ketawa. pasal kelakar.main next match. kalah lagi. tunggu lagi. main lagi satu match. aku keeper lagi. main dgn semangat yg kental. menang. ku gembira. menang a few match. then kalah pasal penat. sume tkde stamina. haha. kaki ku darah. slide sane sini. pedih rasanya. main bola hinggalah ke jam 2 petang. lepas itu lepak 3 jam. power. bebual mengarot. haha. then pegi lot one. makan food culture. gua makan tom yam. masam sgt. tapi pedas. balik sakit perot. tido kejap. itu sahaja hari sabtu ku. bosan bukan. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home